«Знімаємо осіннє кіно»
Сценарій свята

Мета: розвиваюча: набуття досвіду публічних виступів, досвіду стратегічної і тактичної поведінки особистості в умовах, що постійно змінюються; виховна: формування таких позитивних рис характеру, як ініціативність, наполегливість у досягненні мети, сміливість, винахідливість, дисциплінованість, чесність у дотриманні правил гри; практична: сприяння  розвиткові пізнавальної активності учнів, набуттю естетичного досвіду; розвиток їхньої уваги, спостережливості, творчих здібностей; формування естетичної культури.















Ведуча.
Краса глибоко в душу проникає
І заворожує, і обпікає нас.
Це осінь щиро в гості закликає
Пройтись в природу в дивовижний час.

Ведучий.
Душа від ніжності чарівної радіє,
Віта поезію осінньої пори.
Все золотиться ніжно, багряніє,
Сміється сонце радісно згори.

Ведуча.
І стільки чарів в осені, і рими,
І стільки звуків. Шелестів в ній є,
Що в кожне серце проника незримо
І збайдужіти людям не дає.
Ведучий. Найщиріші вітання всім присутнім  в цій святковій залі!

Ведуча. Ми вдячні всім, хто завітав на наш знімальний майданчик.  Так-так саме на знімальний майданчик, тому що сьогодні ми будемо «Знімати осіннє кіно».

Ведучий. . Чарівна і неповторна осіння палітра. Невимовні пахощі наповнюють прохолодне повітря. Догорають яскравим полум’ям останні квіти. Спокій і тиша наповнює все навколо. І лише зрідка дихне легкий вітерець і пограється опалим листячком та й знову кине на землю золото осені. А в бездонному небі — чиста просинь! І хочеться знятися у високе безмежне небо, і летіти в невимовно чарівній синяві, летіти, летіти... Бо в тобі звучить неповторна музика любові до всього світу, звучить глибоко, на струнах серця і робить тебе ліриком, поетом...

Ведуча. Тебе захоплює ця музика душі і несе ввись. І хочеться обняти весь білий світ, пригорнути до себе, зігріти своїм великим почуттям. Бо твоє серце наповнюється по самі вінця любов’ю, добротою, коханням, ніжністю... А ще тихим сумом. Бо невдовзі пройде ця первозданна краса чарівної осені. І заспівають небеса свої сумні пісні. Це ще буде, але потім, пізніше. А зараз в повітрі летять павутинки бабиного літа, сміється осіннє сонечко, небо манить увись... Природа справляє казковий осінній бал, загорнута в дивні і незбагненні кольори. Тож нехай кожна душа тішиться і насолоджується неповторною красою золотої осені.
Ведучий В нас на святі, кіно знімають дві групи – дівчата і хлопці
Ведуча  В ролі  оператора буде НикирчукСвітлана   а режисера – Реус Станіслав
(Приміщення, в якому зібралися хлопці, це кіностудія. Режисер, сидячи в кріслі з написом, веде відбір акторів.

Йому потрібні:

Головний герой (Він). Він закоханий у головну героїню, яка сумує про наближення зими.
Головна героїня (Вона). Сумує про наближення зими, мріє, щоб цілий рік була осінь.
Друзі головної героїні (Д-123). Три веселі дівчата, які намагаються розвеселити головну героїню.
Друзі головного героя (П-123). Троє серйозних хлопців, які намагаються відрадити головного героя зустрічатися з головною героїнею.
Актори обрані, зйомка фільму почалася.
Режисер кричить у рупор: «Мотор».
 Асистент показує хлопавкою «Дубль 1». Оператор починає знімати акторів цієї відеокамерою.

ведучий: Він і Вона прогулюються по осінньому парку. Вони йдуть, копаючи ногами осіннє листя. Він щасливий, тому що закоханий. Вона сумує, бо не хоче, щоб наближалася осінь.


Вона: Ой, як мені сумно. Подивися, яка зараз гарна пора року. А скільки красивих віршів про цю пору року:
Осінній сад ще яблучка глядить,
листочок-два гойдає на гілляках.
І цілу ніч щось тихо шарудить,
і чорні вікна стигнуть в переляках.

Він здивовано: Але, це ж дитячі вірші.
Вона сумно: А ми що, з тобою вже дорослі? Та й справа не у віршах, просто мені дуже сумно.
Він з ентузіазмом: Ну чому?! Адже зима – це прекрасна пора року! Можна грати в сніжки, кататися з гірки, на сноуборді і снігоходах. Я якраз купив собі класний сноуборд.
Вона примхливо: Ой, сноуборд. З нього можна запросто впасти. Не хочу падати, мені сумно.

В едучий: Назустріч їм ідуть друзі головного героя.

Х-1: Дивися, знову Він зі своєю Капризухою йде.



Х-2: Так, і що Він у ній такого знайшов.

Х-3: Ну, треба ж, закохався! Теж придумав. Ось скоро зима, будемо кататися на сноубордах. Не до кохання.

Друзі та головні герої зустрічаються. Всі посміхаються і вітаються. Але один з друзів встигає шепнути головному героєві на вухо.

Х-3: Слухай, не розумію, навіщо тобі ця Вередуля. Що ти придумав якусь любов? Скоро ж зима. А Вона її не любить!

ведучийр: до цієї компанії підходять веселі подружки Головної героїні.

Д-1: Привіт, всім. Чому сумні? Теж через осінь засмучуєтеся?


Д-2: Ні, Вони зиму чекають. З гірки кататися! Ось це так — зустрілися осінь і зима!

Д-3: Так, годі сумувати! Давайте веселитися!
Ведуча Для вас звучить пісня у виконанні Оксани Заєць «Ти тільки мій»
(звучит пісня)
Д-3 Пропоную по пригадувати веселі моменти нашого студентського життя. А пам̕ятаєте коли в нас фізкультуру заміняла вчителька української мови ?

Режисер кричить у рупор: Перерва! Знімальна група може пригадати урок фізкультури.
Оператор хлопавкою робить хлопок Дубль 1
(На сцену виходять 3дівчини і 3 хлопця . Збилися в купку і щось обговорюють. Виходить вчитель із журналом)
(Сценка  «Урок фізкультури проводить вчитель української мови»)



Ведуча А в синім небі музика пливе.
Відкрийте душу для пісень і слова,
І хай вона від цього оживе.
Хай полетить високо, заспіває
У цей прекрасний, неповторний час.
Ведуча  Для вас звучить пісня у виконанні Тетяни Зимайло «Чари осені»
Звучить пісня


Ведучий Яка ти все-таки романтик. Хоч на вулиці така прекрасна пора, а ми на уроки все одно запізнюємося, бо нам важко вставати вранці.
Режисер кричить у рупор: Перерва! Знімальна група може пригадати ранок студента
оператор хлопавкою робить хлопок Дубль 1

Виходить дівчина. Доброго дня шановні наші першокурсники. Ми вже вчимося другий рік  і ви нас можете спитати: Що саме складніше  в навчанні. Ви скажете  що може пари? Екзамени? Заліки?  Ні. З висоти нашого досвіду ми вам скажемо , що саме  складніше  це встати на навчання і прийти в Заставну на уроки.
(на сцену виносить спортивна лавка)
(Сценка «Ранок студента»)



Ведуча  Для вас виконає реп Вітрікус Михайло


Ведуча А зараз ми проведемо конкурс із нашими глядачами
.Безліч святкових днів ми зустрічаємо на сторінках календаря осені.
Назвіть святкові дати, які припадають на цей період.(1вересня, день учителя, покрова,день св. Дмитра, св.. Михайла… )


Ведучий.   Ми звикли до того, що Новий рік святкують 31 грудня. А коли святкували новорічне свято 200 років тому? І, можливо, хтось знає, що дарували тоді гостям? (Більш ніж 200 років тому Новий рік святкували 1 вересня і дорогих гостей пригощали яблуками одразу з дерева)  

Ведуча        Осінь пензлика взяла,
малювати почала,
в білокорої берізки золотила довгі кіски.
Став багряним колір чуба
в мудрого дідуся-дуба.

Ведучий  Так, чудова пора року- осінь. Хочеться бродити парком, ногами збирати листочки в купу , вдихати запахи осені, але ж і уроки потрібно відвідувати. Представимо сучасний урок.
Режисер кричить у рупор: Перерва! Знімальна група пригадує сучасний урок
операто хлопавкою робить хлопок Дубль 1
(Сценка  Сучасний урок)




Ведуча  Для вас звучит пісня у виконанні Оксани Заєць «Чужі вуста»

Ведучий Ми так перейнялися уроком, що на цій хвилі давайте позмагаємося хлопці і дівчата

спочатку ми даємо запитання лише дівчатам, а згодом лише хлопцям.
Запитання дівчатам:
1. Складовою частиною чого є карбюратор? (мотора)
2. Капот у машини знаходиться спереді чи ззаді? (спереді)
3. Деревяний інструмент схожий на молоток (кийка)
4. Деревообробний станок для олівців (підстругачка)
5. Талісман від зглазу (шпилька)
6. Хатній світильник ретро (свічка)
7. Скільки гравців у команді з футболу (11)

Ведуча.
Запитання хлопцям:
1. Коли нитку вводимо в голку, що повинно бути нерухоме голка чи нитка? (голка)
2. Що таке меліровка (покраска волосся)
3. Чи кладуть в пісочне тісто дріжді? (ні)
4. Для чого дівчині може пригодитись ацетон? (для зняття лаку)
5. Маленька сумочка для предметів макіяжу (косметичка)
6. Страва приготовлена зі збитих яєць (омлет)
7. Диня – овоч, чи фрукт (овоч)


ведуча
Водить осінь хороводи,
Під мелодію дощів
На прогулянку виходять
Парасолі і плащі.
Там розмову парасолі
Із плащами завели:
«Ах, як довго у неволі,
У темниці ми були
.Та вернулися тумани, задощило в небесах, —
І ми знову у пошані,
Знов нас носять на руках…»
І прийшли тоді до згоди парасолі і плащі,
Що найбільша насолода —
Це коли ідуть дощі.
Ведучий Так, осінь .., дощі… І як смачно спиться в гуртожитку під стукіт крапель по підвіконнику .
Ведуча. Ми вже так багато пригадали про наше життя, що давайте наостанок  переглянемол мініатюру-пантоміму   Один день з життя учнів училища
Режисер кричить у рупор: Перерва! Знімальна група пригадує Один день з життя учнів училища
оператор хлопавкою робить хлопок Дубль 1
(переглядаємо мініатюру  Один день з життя учнів училища)











Ведуча  Для присутніх батьків Оксана Заєць та Нікірчук Світлана виконають пісню  «Мої батьки»


Ведуча  Протягом нашого заходу знімальна група знімала кіно . Давайте поглянемо що у нас получилося.
         (переглядаємо відеофільм)

Ведуча. Що ж, на жаль, навіть найчудовіший вечір добігає кінця, і від його закінчення нас відділяють тільки декілька хвилин. Тож давайте іще раз привітаємо наших учасників бурхливими оплесками!
.
Ведучий. Дякуємо всім за чудовий час, проведений разом. До побачення!

Ведуча    До нових зустрічей!













Додаток1
Сценка   Урок фізкультури веде вчитель української мови

Вчитель. Доброго дня, дітки
Учні.  Героям слава
Вчитель.Молодці. На Шевченка, Франка розрахуйсь
Учні Шевченко – Франко-Шевченко-Франко-             - розрахунок закінчено
Вчитель-Молодці. Шевченки зробили крок уперед. Повернулися Рильським до Рильського і повторюємо.  Зажурилися (нахилилися) – повстали (піднялися , руки вгору), зажурилися (нахилилися) – повстали (піднялися , руки вгору). Вправу закінчено.Повернулися Миномазайлом до залу. А що це ви стали як лінія означення? А ну швидко в підмет
(Всі стають в рядок, лиш одна дівчина залишається)
Загребельного мені  в Лісову пісню, а ти що Нечуй-Левицький? Я тобі Лесею Українкою кажу- в підмет. Так а зараз будемо здавати норматив Перекоти Поле.
УченицяЯк ми будемо здавати норматив Перекоти поле без матів?
Вчитель  Без чого?
Учениця Без матів
Вчитель Без чого?
Учениця Без матів, без Леся Деревянського
ВчительЩо це ти мені терен диш? А ну швидко назвала мені два прийменника
Учениця  Хто,я ?
Вчитель  Яка золота дитина
Учениця  Можна вийти?
Вчитель Обставина
Учениця Ясла повні
Вчитель Повне речення
Учениця Хіба ревуть воли як ясла повні?
Вчитель. Так. Йди звідси. На цьому урок закінчено. На наступному уроці будемо здавати стрибки в Довженка і хай тільки хтось спробує принести справку що він Кріпак. Я вам таку Кайдашеву сімю влаштую.

                                                                             Додаток 2
Сценка  Сучасний урок

Дзвінок, учні заходять в клас, сідають на стільці. Заходить вчитель.   Трек 27
Вчитель Діти доброго дня!
УчніДоброго дня!
Вчитель     Діти, ми сьогодні поговоримо про навчання  і освоїмо деякі питання. Трек 0
(Стук в двері, заходить врозвалку учениця  і сідає на стілець) Трек1
Світлано , перепрошую, в чому ти прийшла  сьогодні одягнута?Трек2
(дівчина показує під музику на одяг і взуття)
Що це за зовнішній вигляд, ану швидко приведи себе в порядок Трек 3
(дівчина знімає плащ під музику)
Минулого тижня ми здавали гроші на зошити, Таня, чому ти не здала?Трек 4
(Дівчина показує що не було грошей)
Діма, ти знову не здав контрольну з біології?
Учень  Хто, Я?
ВчительНу не я. Трек 5
Ну а ти , Лідо, молодець, стала виправлятися, за цілий тиждень не отримала жодної двійки. Що тебе заставило вчитися?
Учениця  Мені тато пообіцяв машину купити.
Вчитель  Яку?
Учениця  Таку. Трек 6 ( показує під музику «Чорний бумер»)
Вчитель Микола, ти чому такий замріяний? Трек 7
Учень   підтанцьовує під  музику Мамо я закохався
Аня і Ліда, Марія Василівна скаржилася, що ви не здали зошити на перевірку. Де ви були? Трек 8 (дівчата підтанцьовують)
Міша, а ти чому завжди ходиш стомлений? Трек 9
(хлопець рухається під пісню Подруга ночь)
Ну а ти , Світланко, не розумієш, що не пристойно на перервах обійматися з хлопцями  Трек 10
(хлопець з дівчиною рухаються під музику)
Таня, поясни, чому ти вчора пішла з факультативу Трек 11
(дівчина встає і хоче вийти)
Ти куди? Вернися назад
Микола, ти вчора дуже погано написав роботу із світової літератури  Трек 12
(хлопці встають і рухаються під музику Потапа  Внас на районе)
Діти, що вам заважає вчитися?. Що вам потрібно?Трек 13
(всі діти рухаються під музику)
Діти на нас чекає попереду цілий навчальний рік  Трек 14
(діти рухаються під мелоді. Відірватись від землі)
Ніхто вам не поможе. А от тобі Оксано що допоможе?Трек 15
(Дівчина ходить поміж учнів торкаючись кожного)
Я сподіваюся що ви пам’ятаєте, що на наступному тижні контрольна робота з хімії   Трек 16(учні рухаються під музику)
Діти ви розумієте які ви є   Трек 17(учні ніби моляться)
А от Марина молодець, написала контрольну роботу з української літератури на 12 балів. Беріть з неї приклад Трек 18 (дівчина рухається під музику)
Дирекцію училища цікавить, чим ви займаєтеся на уроках, може ви розкажете?  Трек 19(учні танцюють під музику)
Діти у вашому віці в голові має бути одне навчання. А у вас що? Трек 20
(діти танцюють)
Микола, а тебе не хвилюють твої оцінки?Т22
(хлопець рухається під пісню Я не здамся без бою)
Діма, чому ти знову сидиш з телефоном? Ану заховай йогоТ23
(хлопець ходить під псню Я нікому тебе не віддам)
Марино, а ти чого смієшся?У тебе проблеми з історіїТ24
(дівчина рухається під музику Все буде добре)
А, до речі Ольга Іванівна жалілася що ви не вивчили правил з математики. Про що ви думаєте?Т 25
(танцюють під пісню Літо-літо я поїду на край світу)
Ну все таки ви готові дати мені відповідь?Т 26
(Підтанцьовують під пісню)
Ну діти все з вами зрозуміло Т 27 Т28.
Лунає дзвінок

                                                                            



Додаток 3

Театралізована мініатюра-пантоміма "Один день з життя студента 

Робочий день студента , як і всіх нормальних і здорових людей починається з ранку
В гуртожитку все трішки по інакшому
Всім треба швидко бігти на заняття
Але деякі іноді не добігають
Найкраще коли  заняття починаються з фізкультури 
Гірше якщо із спецтехнології
Але якщо це буде перукарська справа думаємо буде краще
Панацея від всіх бід це наша велика перерва (візит до Поляни)
Підкріпившись можна відвідати і українську літературу
Справжнє свято для учнів це уроки Захисту Вітчизни
Після такого навантаження, їдальня – це справжня казка
От і закрутилося все в хороводі
А потім заняття в гуртках – танцювальному
Вокальному
Після гуртків – вечеря
Так живемо весело від поетапної до поетапної
Пісня студента, який не здав з першого разу
Пісня студента,який перездав
Іноді після екзамену учень може попасти на свято (це може бути і день народження і Храм)
Іноді і до нічного клубу
А потім….
Щоби зранку з новими силами піти на заняття



Немає коментарів:

Дописати коментар