"Квест гра-змагання "Професійний експрес"" засідання гуртка

Методична розробка виховного заходу
                                                        Розробила:
                                                        Викладач спецдисциплін ВПУ-24 м.Заставна
                                                        Турецька Неоніла Вікторівна


Відкрите засідання гуртка «Зодчий»  (у формі квест гри)
Проведення   Квест гри- змагання «Професіональний експрес»
Мета виховного заходу:
-         Розкрити значення міжпредметних зв'язків при освоєнні професії;
-         Закріпити теоретичні знання із предметів;
-         Виховувати інтерес і повагу до обраної професії, надати усвідомлення  важливості обраного фаху.

ТЗН і дидактичне забезпечення:
Мультимедійна система, різнокольорові смайлики оцінювання










Хід виховного заходу
Учні діляться на три команди, сворідні вагони , які змагаються між собою у вирішенні навчальних ігрових  завдань, панує непередавана творча атмосфера, так як учні відчувають себе розкуто і не вимушено.
Процедуру гри координує викладач спецтехнології . Таким чином, під час гри виникає  своєрідний тимчасовий творчий колектив, загальний інтелектуальний  потенціал якого значно перевищує потенціал любого окремо взятого  учасника,тому гра  вдосконалення процесів взаємодії учасників.
Гра квест складається з трьох важливих етапів:
• отримання завдання;
• його виконання;
• нагородження
 На період гри училище перетвориться у велику країну, по якій учні-будівельники пересуваються на поїзді-експресі, вони мандрують від станції до станції і виконують непрості завдання, які для них підготували чергові по станції – викладачі.
У грі приймають участь чергові по станціях-викладачі
 М.С.Василик,викладач укр..мови та літератури
О.М.Ковалик, викладач хімії
Л.М.Чокан, викладач географії
С.А.Дутчак, викладач іноземної мови
М.З.Кольба, викладач фізики

Для квест гри створено із гуртківців три команди  по чотири чоловіки в кожній
Кожна група побуває на шести станціях.
На кожній станції не більше 10 хвилин. Черговий по станції оцінює роботу по п’ятибальній системі. Перед кожним учнем буде знаходитися шкатулочка в яку кожен черговий по станції-викладач в кінці   своєї зупинки поставить кольоровий смайлик :  червоний (оцінка «відмінно»), синій (оцінка «добре»), зелена (оцінка  «задовільно»). Для кожної команди розроблений маршрут, видається дорожній лист, в якому вказаний маршрут. Після закінчення дорожній лист здається в диспетчерський пункт, де будуть підбиті підсумки-результати. В кінці  переможців ждуть нагороди.
В щасливу путь. !

Бажаю успіху !!!





















Додатки.
Додаток 1.
Питання  на станцію «Іноземний клієнт»
(на іноземній мові)
Доброго дня. Це станція « Ремонтна»?
1.Я б хотіла зробити ремонт вдома і на роботі. Є бажаючі?
- Так, є. Що треба робити?
2. Треба поштукатурити стіни вапняним розчином, місцями глиняним
-Дуже добре
3. У ванній кімнаті треба перекласти облицювальну плитку.
-Отже треба купити плитку 10 кадратних метрів?
- Що ще? Відро водо емульсії, щітки і фарбу?
4. Коли починаємо?
- В понеділок, або вівторок
5. Не має значення. Скільки буде хлопців?
- Наша бригада.
6. О котрій годині?
- О девятій. Так добре?
Ми це зробимо.Сказано, зроблено.
Ми люди слова.
7. Чудово. На все добре.





Додаток 2.
Питання на станцію «Географічна»
Яка споруда є символом Франції?    (Ейфелева вежа)
Яка споруда є символом Великобританії?   (Біг-бен)
Яка споруда є символом Німеччини?  (Кельнський собор)
Яка споруда є символом Італії?  (Колізей)
Яка споруда є символом Польщі?   (Замок Вавель)
Яка споруда є символом Буковини?  (Університет)



Додаток 3
Питання на станцію «Літературна»
1.    З гострим лезом, не задира, нарубає дров ……(сокира)
2.    Хоча і гостра, не зубата! Копає землю нам ….(лопата)
3.    Нагостри його і ріж, все поділить  рівно…    (ніж)
4.    Все попробує на зуб : і сосну, і клен, і дуб…..(пилка)
5.    Деревяна шия, залізний дзьоб, стукає: «Тук,тук,тук!» (молоток)
6.    Треба знати, що без плану, не збудуєте й майдану, точно вирахує вектор, геніальний……  (архітектор)





Додаток 4

Питання на станцію «Фізична»

1.Як пояснити на молекулярному рівні, що деревяні дошки внаслідок висихання вигинаються?
2. Чому важко дихати людині в місцях, де спостерігається значний рух автотранспорту, і легко в лісі, у сквері?
3. Якщо відчинити двері кухні взимку, звідти виходять клуби пари. Чому її не видно в самому приміщені?
4. Під час будування приміщень, нижню частину будівлі (цоколь) відділяють від верхньої шаром водонепроникної тканини або толі. Для чого це роблять? Пояснити.
5. Причиною падіння тіл на Землю є сила тяжіння  Землі. Як напрямлена сила тяжіння, і дія якого приладу ґрунтується на використанні напряму сили тяжіння
6. Яке фізичне явище покладено в основу роботи водяного рівня?
7. Який газовий розряд використовується для зварювання і різання металів?
8. Катод чи анод при зварюванні має вищу температуру?







Додаток 5.
Питання на станцію «Хімічна»

1.    Вапняний розчин з додаванням мідного купоросу використовують для обробки поверхонь стін від грибка. Чому цей розчин не можна зберігати в оцинкованому відрі?
(тому що цинк взаємодіє з розчином             і витісняє мідь. В результаті відро руйнується, а мідь осідає  на стінках)
2.    При обштукатурюванні поверхонь в зимовий період в приміщення заносять жаровні з розжареним вугіллям. Для чого?
(Тужавлення вапна швидше проходить при наявності вуглекислого газу)
3.    Для  чого в зимову пору року між рамами вікон ставлять  стакани з концентрованою сульфатною кислотою? Яку речовину ще можна використати з цією метою?
(                    поглинає вологу. Можна використати            )
4.    В якій капусті багато йоду?          (морській)
5.    Чому перський цар Кір, який жив більше двох тисяч років тому, під час походів пив воду із срібної посудини?
          (тому що срібло має бактерицидні властивості і вбиває мікроби)
6.    Для чого використовуються «сльози» дерева?  (Для добування  натурального каучука)
7.    Стародавня легенда розповідає, що цариця Клеопатра, виграла оригінальне парі, з'ївши  «сніданок», який коштував 100000 систерцій. Що з'їла вигадлива цариця?   (Клеопатра розчинила в бокалі з оцетом свої перли і випила його. Перли складаються з карбонату кальцію)


Немає коментарів:

Дописати коментар