Використання інноваційних технологій на уроках спецтехнології будівельників
Інноваційні технології передбачають такі принципи:
-         Розвиток творчого потенціалу учня;
-         Діалогічний стиль спілкування;
-         Вивчення новітних технологій і матеріалів;
-         Учень творець свого власного «Я»;
-         Мотивація особистого успіху учня;
-         Виховання громадянина України;
-         Турбота про фізичне та духовне здоров̍я  учня.
Інноваційні методи навчання захоплюють учнів, пробуджують у них інтерес і мотивацію, навчають самостійно мислити і діяти, сприяють формуванню цінностей, створюють атмосферу співробітництва, взаємодій.
Учень стає співавтором процесу навчання, думку якого поважають, заохочують до активності та творчості.
Наша методична комісія будівельного циклу , також використовує в своїй роботі інноваційні технології.  З 20 листопада по 1 грудня ми проводили декаду фахової майстерності під девізом «Країні – наша майстерність» Формат декади «Будівельник – творець майбутнього». Викладачем спецтехнології  був проведений бінарний урок разом з викладачами фізики і хімії «Бетони». Урок проходив в незвичній формі – урок – конференція. Щоб систематизувати , розширити та узагальнити знання раніше вивченого матеріалу, учням – «представникам будівельних організацій» - пропонувалося взяти участь у конференції, яка проводилася на одному з бетонних заводів. У роботі конференції беруть участь «директор заводу», «Інженер - технолог», «істоик - дослідник», «науковий співробітник заводу». Використання випереджуваль ного завдання заохочує  учнів до пошуку та творчої роботи, дає можливість застосовувати раніше вивчений матеріал при узагальненні та систематизації знань. Обмеженість у часі для повідомлень учнів при значному обсязі зібраних матеріалів сприяє  формуванню у них уміння логічно мислити, стисло , , послідовно викладати власні думки,  узагальнювати, вибираючи найважливішу інформацію.
Використання відеороликів сприяє візуалізації навчального матеріалу, активізації  пізнавальної діяльності, формує розуміння необхідності оволодіння професійними уміннями та навичками. Розв’язання тестів дає можливість швидко перевірити якість отриманих учнями знань на уроці.
         Разом з учнями ми підвищуємо свій професійний рівень. Приймали участь  у семінарі-практикумі «Сучасні будівельні матеріали та технології тм  Снєжка, Фовео, Відарон». Майстер виробничого навчання Купровська А.В. проводила конкурс фахової майстерності малярів, під час якого використовувала матеріали фірми Кнауф.
29 березня на базі нашого училища проходило засідання обласного МО на тему «Професійна компетентність педагога як основа становлення кваліфікаційного робітника». В рамках засідання було проведено уроки майстрами в/н Кортко М.С. та Андрусик Б.Й.  Кортко М.С. На уроці «Обклеювання стін шпалерами » використовував Лазерний рівень та клеєна ливний пристрій для нанесення клейстеру на шпалери. Богдан Йосипович показував моменти кріплення умивальників та унітазів до систем водопроводу та каналізації користуючись новими інструментами.
Також в цей день була і у нас і у учнів можливість приєднатися до майстер-класу  «Сучасні будівельні матеріали та технології ТМ Капарол, », який проводили працівники декор відділу Епіцентру.
 Наявність інноваційних компетентності у педагога визначають такі чинники як:
-         Здатність творчо створювати нові ідеї;
-         Відкритість новому;
-         Високий освітній та культурн0-естетичний рівень;
-         Гнучкість та широта мислення.
І ми, члени методичної комісії будівельного циклу , намагаємося втілювати інноваційні педагогічні технології в життя.


Немає коментарів:

Дописати коментар