відкритий виховний захід"Осінній бал"


Осінній бал
свято осені
ОСІННІЙ БАЛ «ПАН + ПАНІ»
(сценарій конкурсної програми)
Зала святково прибрана кульками. На сцені надпис «Аеропорт»

Ведуча. Доброго дня, дорогі гості, шановні викладачі та студенти! Привіт, друзі!
Ведучий 1: Ми раді вас бачити в цьому святковому залі.
Ведучий 2: За вікном уже відлітають у вирій останні журавлині ключі, в прощальному танку кружляє багряне листя, облітаючи з дерев. Надворі осінь. Прекрасна чудова пора.

Ведуча: Красива, багряна, золотокоса осінь розмалювала чарівним пензлем все
 навкруги: ліс , поля, став, садок.
                                         Красива осінь вишиває клени
Червоним, жовтим, срібним, золотим.
 А листя просить: - Виший нас зеленим!
                                         Ми ще побудем, ще не облетим.

Ведучий 2: А листя просить : - Дай нам тої втіхи!
                        Сади прекрасні, роси – як вино.
                        Ворони пють надкльовані горіхи.
                        А що їм чорним ? чорним все одно.

(Лунає лірична музика, на її фоні учні розказують вірші)

Учень 1.Іще не сніг і навіть ще не іній,
                ще чути в полі голос череди.
                Здригнувся заєць — ліс такий осінній,
                куди не ступиш, все щось шарудить!
                Чи, може, це спинається грибочок?
                Чи, може, це скрадається хижак?
               То пролетить березовий листочок,
               То пробіжить невидимий їжак…
                                                                     (Ліна Костенко)
Учень 2. Вечірнє сонце, дякую за день!
               Вечірнє сонце, дякую за втому.
               За тих лісів просвітлений Едем
               і за волошку в житі золотому.
               За твій світанок, і за твій зеніт,
               і за мої обпечені зеніти.
              За те, що завтра хоче зеленіть,
              за те, що вчора встигло оддзвеніти.
             
Учень 3. За небо в небі, за дитячий сміх.
                За те, що можу, і за те, що мушу.
                Вечірнє сонце, дякую за всіх,
                котрі нічим не осквернили душу.
                За те, що завтра жде своїх натхнень.
                Що десь у світі кров ще не пролито.
                Вечірнє сонце, дякую за день,
                за цю потребу слова, як молитви.

Учень 4. Вечірній сон закоханого літа
               і руки, магнетичні уночі.
              Вродлива жінка, ласкою прогріта,
              лежить у літа осінь на плечі.

              Дозріла пристрасть до вогню і плоду.
              Пашить вогнем на млосному щаблі.
              І торжествує мудрий геній роду
              всього живого на живій землі.


Учень 5. Ще літо спить, а вранці осінь встане –
                в косі янтарній нитка сивини,
                могутні чресла золотого стану,
                іде в полях – вгинаються лани.

               Близнята-зерна туляться в покоси,
               біжить юрба червонощоких руж,
               сплять солодко черкуси-негритоси,
               біляві яблука і жовта раса груш.

Учень 6. Рве синій вітер білі посторонці.
        А в серце літа – щедрий сонцепад.
         І зливками розтопленого сонця
        лежать цитрини, груші й виноград.

        Загусне промінь в гронах перегрітих.
        А ляже сніг на похололі дні –
        жагучий сон закоханого літа
        в холодну зиму бродить у вині!

Ведучий 1: На початку ми познайомимо усіх присутніх з правилами нашого вечора.
Ведуча: Просимо вимкнути звук ваших мобільних телефонів. Ви повинні почути :
шелест осіннього листя, пісню вітру, курликання журавлів.
(звуки природи і ключ журавлів)
Ведучий 2: Ви повинні підтримати учасників, ваших однокурсників та товаришів.
        Ведуча: Ви повинні дарувати один одному усмішки. Танцювати, веселитись, співати.
Ведучий 1: Бути активними учасниками нашого вечора. Адже ми розпочинаємо наш.
Разом: Осінній бал !
Ведучий 2. Нарешті настав день, якого з нетерпінням чекав весь наш навчальний заклад. При чому і жіноча, і чоловіча його половини.
Ведуча. Це свято краси, грації, розуму, сили, кмітливості та талантів.
Позаду лишилися напружені дні тренувань і підготовки, результати яких ми з вами сьогодні із задоволенням оцінимо.
Ведучий 1. Ну якщо ти заговорив про оцінювання, то логічно постає питання: «А судді хто?»
Ведуча. А їх я зараз представлю.
Голова журі _______________________________
Члени журі:
1. ________________________________________________________
2.  ________________________________________________________
3. ________________________________________________________
4._________________________________________________________

Ведучий 2. З цим усе зрозуміло. А зараз напружений момент (барабанний дріб). Сьогодні ви побачите своїх друзів, студентів, вихованців у незвичних іпостасях. Отже…
(в залі гасне світло; ведучі виходять за куліси; на екрані проектора кабіна пілотів; звук злітаючого літака; сигнал селектора)
Ведуча. Шановні пасажири! Вас вітає сумісна авіакомпанія Міжнародних авіаліній «РКРОБ і ПММ». Леді та джентльмени, мадам і місьє, дамы и господа, пані та панове! Сідайте зручніше. Починаємо наш політ.
(дефіле пар під музику вальсу. В кінці дефіле кожна пара виходить наперед)

Ведучий 1.  Пара №1. _________________________________________
Ведуча.    Пара  №2. _________________________________________
Ведучий 2.  Пара №3. _________________________________________
Ведуча.     Пара №4. _________________________________________
Ведучий 1.  Пара №5. _________________________________________

(жеребкування проводиться за 1 день до конкурсу на генеральній репетиції)
Ведуча. Оплесками проведемо наших конкурсантів за куліси!!
Оскільки ми з вами сьогодні будемо говорити про пару, про красу, розум, кмітливість юнака і дівчини, ми не можемо не згадати старовинну легенду.
Ведучий 2. Створив Бог чоловіка. Звичайно, йому було дуже нудно одному , і тоді Господь вирішив створити і жінку. Проблема була в тому, що весь людський матеріал пішов на чоловіка. Тоді бог взяв кілька яскравих променів сонця, всі чарівні фарби зір, задумливий смуток місяця, красу лебедя, грайливість кошенят, граційність газелі, ласкаве тепло хутра, притягуючу силу магніту. Змішав все разом…
Ведуча. …а потім додав туди: холодне мерехтіння зірок, впертість віслюка, в’їдливість мухи, зажерливість акули, ревнивість тигриці, сміливість пантери, кровожерливість п’явки, отруйність змії, дурман опіуму, безпощадність стихії. Все це змішав, оформив фігуру і вдихнув у неї життя.
 Як наслідок вийшла жінка.
(показує на себе)
Ведучий 1. Цю жінку Бог передав чоловікові і промовив: “Бери її такою і не намагайся переробити, блаженствуй з нею все життя і терпи муки від неї до самої смерті”.
Ведуча. Отже виходить, що ви маєте цінувати і любити нас такими, які ми є. А як же ідеал?
Ведучий 2: Сьогодні на святі ми повинні з декількох пар вибрати одну найкращу та присвоїти їм титул короля і королеви балу.
Ведуча: Ми не знаємо хто ними стане, проте ми знаємо, що вони чарівні, добре танцюють.
Ведучий 1: Мають почуття гумору, щедро діляться зі своїми друзями своїми успіхами і чарівною усмішкою.
Ведуча: Щоб їм перемогти, потрібна ваша підтримка і допомога.
Ведучий 2. Ти знаєш, добре, що на світі багато гарних дівчат і жінок, інакше – звідки б я знав, що моя – найкраща.
Ведуча. Ти, безумовно, правий! Хто ж може розказати про нас більше і краще, ніж ми самі. А наші конкурсанти цю теорему доведуть як ніхто.
Ведучий 1. Перший конкурс нашої програми візитка: «Зустрічайте, це ми!»
(на екрані проектора заставка «Зустрічайте, це ми!»)
За умовами конкурсу кожна пара має якнайяскравіше представити себе. Форма представлення – довільна.
Ведуча. Пара №1, яка зараз вийде на сцену справедливо вважає, що рух – це основна умова життя. Не стояти на місці – ось їх девіз! Зустрічаймо пару ______________________________________________________________________
(виступ учасників)
Ведучий 2. Наступні учасники в своїх анкетах написали, що мета їх існування – зробити світ кращим, внести в нього якнайбільше позитивного. Ми сподіваємося, що вони нас переконають. Зустрічаємо пару ________________________________________________________________________
(виступ учасників)
Ведуча. Учасники під №3 впевнені, що світ врятує не краса, а гумор. І вони з впертістю готові доводити цю теорію. На сцені _______________________________
(виступ учасників)
Ведучий 1. Конкурсанти, які зараз вийдуть на сцену, не бачать місто майбутнього без сучасних інновацій. І це невипадково, оскільки вони навчаються за професіями які весь час потребують удосконалення та пошуку все нових і нових ідей. А хто володіє інформацією, той володіє світом. Вони вважають себе абсолютно щасливими людьми і готові змінюватися, заради щастя близьких.
Ведуча. Зустрічаємо! Пара №4 __________________________________________
(виступ учасників)
Ведучий 2. Пара, яка представляє себе під №5 має неординарні погляди на навколишній світ. На запитання, «що потрібно зробити, щоб світ став кращим?», вони відповіли: «Треба висипатись і прокидатися з гарним настроєм!»
Ведуча. Ми сподіваємося, що гарного настрою у них вистачить для нас усіх. Вітаємо конкурсантів ____________________________________________________
(виступ учасників)
Ведучий 1. Поки наші конкурсанти відпочивають та готуються до наступного конкурсу, журі оцінює конкурс «Зустрічайте, це ми!».

Ведучий 2. А чи відомо тобі, що таке кохання?
Ведуча. (зітхає) Кохання надихає на великі справи, і воно ж заважає їх здійснювати…
Ведучий 2. Справжнє кохання – не те, що витримує довгі роки розлуки, а те, що витримує довгі роки близькості…
Ведуча. Так, говорити про кохання словами можна довго-довго. Але мало хто може сказати про нього піснею. А ось _______________________ може. Зустрічайте!

(музичний номер «_______________________»)
Ведучий 1: Спасибі за чудову пісню, а я хочу нагадати, що у нас сьогодні розігруються номінація «Найактивніша група». А ми продовжуємо наш вечір.
Ведуча: І зараз ми проведем невеличку розминку для наших учасниць і учасників.
Запитання до учасниць: (по 2 запитання , за кожну правильну 1 бал)
1. Складовою частиною чого є карбюратор ? (мотора)
2. Капот у машини знаходиться спереді чи ззаді ? (спереді)
3. Андрій Шевченко грає у футбол чи хокей ? (футбол)
4. Деревяний інструмент схожий на молоток (кийка)
5. Кубики кальція без «орбита» (крейда)
6. Деревообробний станок для олівців (стругалка)
7. Талісман від зглаза (шпилька)
8. Хатній світильник Ретро (свічка)
9. Скільки гравців у команді з футболу (11)
10. На англійській мові „бой” (хлопець).

Ведучий. Запитання для хлопців :
1. Коли нитку вводимо в голку, що повинно бути нерухоме голка чи нитка ? (голка)
2. Що таке меліровка (покраска волосся)
3. Чи кладуть в пісочне тісто дріжді? (ні)
4. Для чого дівчині може пригодитись ацетон? (для зняття лаку)
5. Маленька сумочка для предметів макіяжу (косметичка)
6. Страва приготовлена зі збитих яєць (омлет)
7. Що таке брусника (ягода)
8. Диня овоч, чи фрукт (овоч)
9. Пакетик чорного золота (перець)
10. Перший місяць осені (вересень)
Молодці легко відповіли на запитання ?

Ведуча: А зараз допоки наші конкурсанти готуються до наступного конкурсу, насолодімося ліричною піснею у виконанні _______________________________________________________________________

(музичний номер «_______________________»)

Ведуча. Танець – це вірш, в якому кожен рух вважається словом. Це єдиний вид мистецтва, для якого матеріалом слугуємо ми самі.
Ведучий 2. Продовжуючи нашу з вами подорож, ми зазирнемо у світ таємничих ритмів країн світу. Наступний конкурс нашої програми – «Танцювальний карнавал»
(на проекторі заставка)
Ведуча. За результатами жеребкування кожний конкурсант витягнув картку з назвами танців, згрупованих за національною приналежністю. Кожна пара обрала для себе один вид танцю.
Ведучий 1. Конкурсанти мають презентувати цей танець, тобто щось про нього розказати або показати у відповідних костюмах та затанцювати кілька основних рухів під характерну музику.
Ведуча. Зверніть увагу, що кожна пара вчилася танцювати практично з нуля. Будьмо до них доброзичливими. Отже, першою на цю сцену запрошується пара _____________________________. І вони виконають для нас грузинську лезгинку.

Ведучий 2. Проводжаємо гучними оплесками наших конкурсантів!!!! І з великим задоволенням запрошуємо пару __________________________. У їх виконанні циганський танець.

Ведуча. Дякуємо учасникам! Підтримуємо їх оплесками. І запрошуємо на сцену пару _____________________________, які виконають для нас запальний твіст.

Ведучий 2. Гучніше підтримуйте своїх конкурсантів! Запрошуємо пару _________________________________________,  які захопилися чарівним польським танцем «Кроковяк».

Ведуча. Свій хореографічний талант представить пара ______________________. Вічно живий рок-н-рол.
Ведучий 2. Безумовно всі наші конкурсанти заслуговують найгучніших оплесків. Вони показали, що прагнення до перемоги  робить чудеса.
Ведуча. Якщо чогось сильно забажати, то можна досягти позитивного результату.
Ведучий 2. Шановне журі, просимо підрахувати результати конкурсу «Танцювальний карнавал»!  А ми продовжуємо наше свято. І недаремно ми його святкуємо в листопаді, коли погода така ж мінлива, як і жінка.
Ведуча. Своє музичне вітання вам дарує _____________________________. Зустрічаємо.
(музичний номер «_______________________»)

Ведуча. Якщо перефразувати вислів: «Шлях до серця чоловіка лежить через його шлунок», то жінка повинна бути неперевершеною акторкою.
Ведучий 2. Шлях до прихильності журі проходить через акторську майстерність. Сьогодні на нашому телебаченні ми спостерігаємо дуже багато різних шоу, ось і ми вирішили влаштувати для наших конкурсантів «Акторський конкурс». Недаремно наш випускник, учасник талант шоу «Україна має талант» - MC Петя, назвав наше училище другим «Голівудом».
Учень проводить конкурс. Мета наступного конкурсу - виявити акторські таланти наших учасників. Наступний конкурс «Акторської майстерності». Партнер виймає листочок з казковим героєм і намагається показати, що там зображено. Партнерша відгадує і називає відповідь на це у вас 33 секунди. Зал просимо не допомагати і не підказувати.
Ведучий 1. Дякуємо всім учасникам за шалено – акторське представлення. Доки наші судді сперечаються про свої смаки, ми з вами налаштуємося на ліричну ноту. У день прекрасного релігійного свята – святого Дмитрія, ми не можемо не говорити слів привітань для наших іменинників.
Ведуча. Дорогі іменинники! Прийміть вітання від учасників свята в особі ________________________.

(музичний номер «_______________________»)
Ведуча. Отже, шановні журі, виставте справедливі  оцінки за конкурс «Акторська майстерність»!
 У природи нема поганої погоди. Навіть осінній дощ має свою красу і привабливість.
Ведучий 2: Можна одягнути веселого кольору плащ або куртку, взяти в руки парасольку і прогулятися по селу чи місту. Оксано, мені здається починається дощик.
Ведуча: Отже, наші красуні конкурсантки зараз прогуляються під музику, під дощем покружляють ніби листочки, які легенько несе теплий вітерець. Хто ж покружляє найкраще? Конкурс «Прогулянка під дощем».
Ведучий 2: Поки дівчатка отримують парасольки і готуються до танцю з парасольками.
Завдання нашим Джентльменам:
- приготувати подарунок для шановного журі.
На стільчиках у них є голка, нитка, намистинки.
Завадння : поєднати намистики у красиві буси і подарувати кожному члену жюрі. Конкурс «Зроби намисто»
Завдання суддям: Оцінити танок дівчаток і подарунок хлопців.

(Лунає музика, учасниці танцюють).
Ведуча: Молодці дівчатка !
Ведучий 1. А хлопці, подивіться, які вправні майстри справились із завданням.
Ведуча: Осінь приносить смачні дари, які допомагають всю зиму поповнювати
свій організм вітамінами. Але ми на будемо чекати зими.
Ведучий 1: Ми проведемо смачний і простий конкурс для глядачів «Скульптор».
До гри запрошуємо бажаючих із залу глядачів.
Завдання: Обгризти яблуко так, щоб вийшов грибочок.


(Лунає музика. Триває конкурс).

Ведучий2: Жодна пора року так не додає смутку, як осінь. Пушкін порівнював осінь із красунею, що вмирає. А от українську осін наші поети, змальовують напрочуд мальовничо. Відліт журавлів, озимина, що зеленіє скільки сягає око, рипіння старого дуба, барвистий падолист – все ми можемо уявити дякуючи поезії.
Ведуча. Ти сьогодні надзвичайно галантний. Але все ж таки повернемося до наших конкурсантів.
Ведучий 2. Оскільки сьогодні ми з вами подорожуємо, ми не можемо не здійснити посадку в одній з найцікавіших частин світу – на «Континенті чудового настрою».
Ведуча. Відвідати його нам допоможуть наші учасники, які продемонструють свій хист до мистецтва. Якщо людина талановита, то вона талановита в усьому.
Талант – це немало важлива здатність людини нести добре, світле та розумне у цей світ.
Ведучий 2. Вас вітає театр мод, але незвичайних а із цікавинкою.


(модне дефіле у сукнях з підручних матеріалів та хлопців у робочому одязі із своєї професії)

          Ведуча. Своїми талантами нас будуть дивувати учасники ___________________.
Ведучий 2. Наступні конкурсанти вважають, що талант – це здатність здобувати власну свободу. Вони нас в цьому переконають. Зустрічаймо! ____________________.
Ведуча. Наступна пара впевнена, що таланту необхідне розуміння, тільки тоді він зможе стверджуватись. Вітайте __________________________________.
Ведучий 2. Віра в себе – це основний талант. Давайте повіримо в таланти конкурсантів _______________________________________.
Ведуча. Талант розвиває природні здібності. І якнайкраще в цьому переконана пара____________________________________________.
Ведучий 1. Дякуємо конкурсантам! Сміливіше аплодуйте їм!! Їм дуже необхідна ваша підтримка.
Ведуча. Шановне журі, просимо вас достойно оцінити  конкурс талантів.
Ведучий 1. Це був останній конкурс нашої святкової програми. Журі підраховує бали. А ми з вами продовжуємо приймати святкові вітання від талановитих учнів училища.
Ведуча: Поки жюрі підсумовують останній конкурс і попередні ми хочемо запропонувати вам обрати пару «Глядацьких симпатій». Глядачі на папірцях відмічають номер пари, яка сподобалася.
(музичний номер «_______________________»)
         Ведучий 1: А ми повертаємось до голосування і передаємо результати нашому жюрі.
Ведуча: Ми також підготували для наших глядачів цікавий сюрприз, в нашому залі є виграшні стільці, під сидінням стільця ви можете знайти смайл, який приносить вам солодкий сюрприз.
(вручення призів)


Учень 1. Осінь зачекалась листопада.
Він казав, що прийде зовсім скоро.
А вона закохана і рада.
Стала красивіша, ніж учора
Там, на небі, синьо-синя гама.
Вона стала просто красивіша.
Серце осені – з багряними краями,
І якась пожовкла й горда тиша.

Учень 2. Осінь так чекала листопаду,
Що здіймалась вітром і летіла.
З неба листя золотаве мовчки пада.
Але їй нема до того діла.
Бо закохана і наша мила осінь
Вже дощем не плаче і туманом
З неба бачила,
Що листопад її – в дорозі.
Він спішить
Бо зачекалася кохана…
Учень 3. От і осінь… Що додати?
І так вже сказано багато.
Прийдуть дощі, такі холодні
І хмари сповнені безодні.
Вони закриють сонце й небо
Тебе вкрадуть…
Та ні, не треба.
Ну осінь, мила, зупинися,
Краще бери з собою листя.
Бери усе, бери відразу,
Сльози, усі мої образи,
Залиш мені лише останнє:
Прошу, лиши мені кохання…

Учень 4. Перебирає тихо струни осінь
Вплітає павутинки в жовті коси. 
Гітари звуки чисті та сумні. 
Палають ягоди калини, як вогні. 
Танцює листя неповторні вальси, 
Дерева голі - гілки, наче пальці. 
І плаче дощ, закоханий у осінь, 
Своє кохання загубивши в її косах. 

Учень 5. Мовчать уста, коли душа говорить,
Коли зсередини б’ють промені тепла.
Коли любов, яка у серці бродить,
Мене неначе чашу наповня.

І я щаслива… вперше у житті!
Я вдячна долі, що звела з тобою.
За все що ти зробив…я дякую тобі!
Твоя любов - не причиняє болю.

За твою силу - ніжність віддаю,
А за любов-моя тобі покора.
За все добро - сторицею верну 
Моя любов, мій захист і опора.

Ведуча. Ось і підійшов хвилюючий момент, якого з нетерпінням чекали учасники та глядачі. Через хвилину востаннє на сьогодні побачите на цій сцені своїх улюбленців, а журі оголосить результати.
Ведучий 2. Отже, наша подорож закінчується в аеропорту Вищого професійного училища №24 м. Заставна.
(останнє дефіле учасників у вечірніх нарядах)
Ведуча. Для оголошення результатів та нагородження учасників на сцену запрошуються директор училища _____________________________ та голова журі _________________
(нагородження учасників під музику)
Звук літака. Голос з-за куліс
Ведучий 2. Шановні пасажири! Літак Міжнародних авіаліній  «РКРОБ і ПММ» успішно приземлився в аеропорту аеропорту Вищого професійного училища №24 м. Заставна. Екіпаж чекає вас на борту.
(Ведучі виходять на сцену)
Ведуча. Джон Байрон сказав : «Той хто домігся гарного настрою, має поділитися ним з іншим, тоді з гарного настрою народиться близнюк – «радість».
Посміхайтесь частіше!
Ведучі разом. До наступних зустрічей!!!!


(Музичний номер________________________________)


Немає коментарів:

Дописати коментар